1405\01\29 22:31:46
۹۳ ملک مازاد دستگاهها در قالب طرح مولدسازی قرار گرفت
یاسوج-استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی سال گذشته ۹۳ ملک مازاد دستگاهها شناسایی شد که ۱۵ مورد از آنها دارای مجوز فروش هستند و مابقی در روند پیگیری قرار دارند.
یداله رحمانی در نشست کارگروه مولدسازی اظهار کرد: بازگشت املاک مازاد دستگاهها به چرخه تولید از مهمترین اهداف امسال در حوزه مولدسازی است. وی در خصوص برنامههای امسال دولت در حوزه مولدسازی تاکید کرد: برای سال جاری منتظر مصوبه هیات وزیران برای امر مولدسازی هستیم اما تا زمان ارسال مصوبه جدید، کارها مانند روال سابق انجام میشود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در طرح مولدسازی، املاک مازاد دستگاهها از طریق مزایده به فروش میرسد و منابع آن در حوزههای چرخه تولید و عمرانی همان دستگاه هزینه میشود. در این نشست املاک اداره کل راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت..
.
بازنشر از : مهر